loading...
جورباجور
مرتضی بازدید : 46 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
از جبرئیل پرسیدم، محبوب ترین اعمال کدام است؟پاسخ داد صلوات و درود بر شما ای محمد! و محبت علی بن ابیطالب


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هرکس صلواتی بفرستد، حق تعالی ثواب هفتاد شهید به او عطا می فرماید و اورا از گناهان بیرون می آورد، مانند روزی که از مادر متولد شده است


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
صلوات برمن و اهل بیت من نفاق را از بین می برد


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هر کس بر من یک بار صلوات و درود فرستد، خدا به سبب آن ده بار بر وی درود فرستد و ده گناه از وی محو فرماید و ده حسنه برای او ثبت کند و دو فرشته موکل بر او برای رساندن آن صلوات به روح من از یکدیگر سبقت گیرند.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
کسی که گل سرخ (گل محمدی) را ببوید و بر من و آل من صلوات نفرستد بر من جفا کرده است


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
وقتی چیزی را فراموش کردید بر من صلوات بفرستید که موجب یاد آمدن آن چیز خواهد شد.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هرکس برمن یک بار صلوات فرستد، خدای تعالی در روز قیامت بر بالای سر وجانب راست و چپ و بر بالا و پایین و درهمه اعضاء و جوارح او نور می دهد.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
بر من بسیار درود بفرستید، چرا که برای درود فرستنده نوری است در قبر و نوری است برای صراط و نوری است در بهشت.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هرکه آخرین سخنش به هنگام مرگ صلوات برمن و علی (ع) باشد، داخل بهشت می گردد.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هر که یک مرتبه بر من صلوات فرستد، آن دو ملکی که حافظ او هستند هیچ گناهی تا 3 روز برای او نمی نویسند.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
نزدیک ترین شخص به من در فردای قیامت کسی است که صلوات بیشتری برمن فرستاده باشد.


 

پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
کسی که یک بار بر من درود فرستد، خداوند دری از رحمت و عافیت را بر روی او باز می کند و گناهانش از بین خواهد رفت.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
صلوات و درود برمن نور و روشنایی صراط است.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
صلوات فرستادن شما برمن، باعث رواشدن حاجت های شما است و خدا را از شما راضی کرده و اعمال شما را پاکیزه می گرداند.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هرکس یکصد بار بر محمد(ص) و آل محمد(ع) صلوات و درود فرستد،خداوند یکصد حاجت اورا برآورده می سازد..
پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
گمراه ترین انسانها کسی است که نام من پیش او بر زبان آید ولی او بر من صلوات نفرستد.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هرکس هزار بار در روز جمعه بر من صلوات فرستد، خطایای هشتاد ساله اش آمرزیده شود .


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
در روز جمعه بسیار برمن صلوات ودرود فرستید زیرا صلوات امتم در هرجمعه بر عرضه می شود و هرکه به من بیشتر درود فرستد منزلت و مقام او به من نزدیک تر است.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هر کس روز جمعه صدبار بر من صلوات فرستد، خداوند شصت حاجت اورا روا کند، سی حاجت برای دنیا و سی حاجت برای آخرت.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
هرکس در صبح ده مرتبه ودر هر شام ده مرتبه بر من صلوات فرستد، من اورا دریابم وقتی که محتاج به آن باشد.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
صلوات ناقص برمن نفرستید بلکه هنگام صلوات برمن به اهل بیت من نیز صلوات و درود بفرستید و آنان را درهنگام صلوات برمن نادیده نگیرید، زیرا تمام نسبتها در قیامت قطع می گردد مگر نسبت و نسب من.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
کسی که بر من صلوات بفرستد ولی بر آل من صلوات نفرستد (صلوات ناقص) بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد.


پیامبر مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند:
یا علی! هر کس بر من هر روز و هر شب صلوات فرستد، شفاعتم بر او واجب می شود اگرچه گناهانش از گناهان بزرگ باشد.


امیرالمومنین (علیه السلام) می فرمایند:
هرکس سه بار صلوات بفرستد، خدا حاجتش را روا می دارد


امام باقر (علیه السلام) می فرمایند:
سنگین ترین عملی که روز قیامت در ترازوی اعمال گذاشته می شود، درود بر محمد واهل بیت اوست.


امام صادق (علیه السلام) می فرمایند:
در قیامت هیچ عملی برتر و گرامی تر از صلوات بر محمد و آل او نیست.


امام صادق (علیه السلام) می فرمایند:
هر کس گلی را بگیرد و ببوید و بردیده ها بگذارد و صلوات بفرستد، هنوز بر زمین نگذاشته باشد که گناهانش آمرزیده می شود.


امام صادق (علیه السلام) می فرمایند:
هرکس بین نماز های ظهر و عصر بر پیغمبر و آلش درود فرستد، آن درود برابر با هفتاد رکعت نماز خواهد بود.


امام صادق (علیه السلام) می فرمایند:
صدقه دادن و صلوات فرستادن در شب و روز جمعه برابر با هزار حسنه است و هزار سیئه به وسیله آن نابود می شود و هزار درجه بر مقام آدمی افزوده می شود.


امام رضا (علیه السلام) می فرمایند:
هر کس نتواند کفاره گناهانش را بپردازد، باید بر محمد و آلش درود بفرستد و آن گناهانش را نابود می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 19,642
  • کدهای اختصاصی